Waluty:
Str. główna ::  Dostawa towaru

Dostawa towaru

Polityka zwrotów

Jesteśmy absolutnie przekonani, że będziesz cieszyć się łatwą wymianą lub zwrotnym doświadczeniem! Zwróć swój zakup
Wszystkie produkty są kontrolowane i sprawdzane pod kątem usterek przed ich wysłaniem. Jeśli z jakiegokolwiek powodu jesteś niezadowolony ze swojego zakupu, skontaktuj się z nami poprzez e-mail. Musisz wysłać zdjęcia przedmiotu do naszej skrzynki pocztowej. Temat wiadomości e-mail powinien mieć nazwę "Nr zamówienia" abyśmy mogli dać szybką odpowiedź (wielkie dzięki!).

Upewnij się, że zwrócisz się o autoryzację zwrotu towaru w ciągu 7 dni od otrzymania w celu wymiany lub zwrotu pieniędzy. Twój zwrot w odpowiednim czasie nienoszonych, niemytych lub wadliwych przedmiotów powinien obejmować opakowanie dostawcy i etykiety i musi być w takim samym stanie, w jakim został odebrany. Zwroty, które są uszkodzone, zabrudzone lub zmienione, nie mogą zostać zaakceptowane i zostaną odesłane do Ciebie.
Jeśli chcesz zwrócić swój zakup, przykro nam, że możesz zapłacić 50% ceny przedmiotu jako opłatę za zbilansowanie i uzupełnienie za zwrócone przedmioty. Koszty wysyłki zwrotnej są również obowiązkiem klientów.
Zapakuj towar bezpiecznie. Prosimy o podanie następujących informacji wraz ze zwrotem: nazwa rachunku, adres; nazwa statku, adres; numer zamówienia; powody zwrotu.

Zdobądź Eefunds
Po otrzymaniu zwrotu i sprawdzeniu przez centra realizacji, zwrot zostanie przetworzony i automatycznie zastosowany do pierwotnej karty kredytowej lub oryginalnej metody płatności w ciągu 2 dni. Pamiętaj, że w zależności od Twojej firmy wydającej karty kredytowe może upłynąć od 2 do 10 dni roboczych po zaksięgowaniu wpłaty na koncie.

Wymień swój zakup
Wnioski o wymianę należy składać w ciągu 7 dni od otrzymania zamówienia.
Określ element wymiany i nowy model lub rozmiar w wiadomości e-mail do centrum obsługi klienta. Przedmioty muszą być w oryginalnym stanie i nie powinny być akceptowane jako zwrot.
Dostępność elementu zastępczego nie jest gwarantowana. Otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem po zakończeniu przetwarzania wymiany
Jeśli chcesz wymienić zakup, przykro nam, że możesz zapłacić 30% ceny przedmiotu (nie obniżonej ceny lub rynkowej ceny detalicznej), ponieważ nasza opłata za zbilansowanie i uzupełnianie składek za zwrócone produkty. Koszty wysyłki wymiany są również obowiązkiem klientów.

Anuluj zamówienie
Jeśli chcesz anulować zamówienie do zwrotu, skontaktuj się z nami natychmiast. Anulowane zamówienia, które nie zostały wysłane, zostaną zwrócone, z potrąceniem 10% łącznej kwoty zamówienia jako opłaty za anulowanie, która jest pobierana w celu pokrycia kosztów administracyjnych i opłat transakcyjnych związanych z anulowaniem zamówienia (zamówień).

Ważne informacje
a) Dołożyliśmy wszelkich starań, aby wyświetlić jak najdokładniej kolory naszych produktów, które pojawiają się na naszej stronie internetowej. Ponieważ jednak monitory komputerowe są różne, nie możemy zagwarantować, że wyświetlacz Twojego monitora będzie w pełni dokładny.
b) Jeśli chcesz zwrócić lub wymienić przedmioty, które zamówiłeś u nas, musisz je dostarczyć w lokalnym urzędzie pocztowym. Nie możemy ponosić odpowiedzialności za pakiety zagubione podczas transportu. Po otrzymaniu i przetworzeniu zwrotu otrzymasz powiadomienie e-mailem.
c) Nie przyjmujemy zwrotu Przedmiotów Sprzedaży i Przedmiotów Sprzedaży. Jeśli nie jesteś zadowolony z zakupu, możesz wymienić produkty w innym rozmiarze lub kolorze (dotyczy tylko tego samego zakupionego stylu).
Jeśli masz więcej pytań lub wątpliwości, skontaktuj się z nami. Nasz lojalny zespół obsługi klienta będzie zawsze z wami.
Powrót
Copyright © 2018 www.kartylotnicze.pl. All Rights Reserved